F.A.Q.
Hebben jullie een showroom?
Onze kantoren zijn gevestigd in Rotterdam. Momenteel beschikken wij niet over een winkel of showroom.
Kunnen wij ook goederen afhalen of langskomen bij Maxisafety in Rotterdam?
Wij zijn een internetonderneming en verkopen enkel online.
Kan er een vertegenwoordiger een bezoek brengen aan ons bedrijf voor meer info of bestellingen te noteren?
Wij zijn een internetonderneming en werken niet met vertegenwoordigers, aangezien wij enkel online verkopen. Voor specifieke vragen kan u onze klantendienst contacteren via het telefoonnummer 0107138154.
Wanneer kan ik Maxisafety telefonisch contacteren?
U kan ons per telefoon bereiken tijdens de kantooruren van 8u-12u en van 13u-17u.
Kan ik extra advies of productinfo bekomen?
Wenst u specifiek advies i.v.m. een bepaald item of vindt u een bepaald artikel niet terug in onze catalogus, contacteer ons dan voor meer informatie.
Wenst u een grote bestelling te plaatsen?
Contacteer Maxisafety en vraag naar uw extra actiekorting of netto aankoopprijs.
Wat is het minimaal bestelbedrag?
Het minimaal bestelbedrag van goederen is 25 excl. 21% btw (€ 30,25 incl. 21% btw). Dit minimaal bestelbedrag is zonder eventuele extra kosten, zoals bijkomende transportkosten. Dit minimaal bestelbedrag is netto na eventuele toepassing van bepaalde kortingen, zoals een staffelcode of een kortingscode.
Wanneer wordt er portvrij geleverd?
Alle orders vanaf € 150 excl. 21% btw (€ 181,50 incl. 21% btw) worden zonder bijkomende transportkosten geleverd in Nederland. Bestellingen kleiner dan € 150 excl. 21% btw (€ 181,50 incl. 21% btw) worden vermeerderd met € 9,55 excl. 21% BTW (€ 11,56 incl. 21% btw) transportkosten. Goederen leverbaar zolang voorradig. Ingeval van overmacht of stockbreuk, behouden wij het recht om de levering uit te stellen of te annuleren. Voor bedrukte goederen gelden langere levertermijnen.
Hoe kan ik betalen?
Via iDeal, Paypal, creditcard, Belfius, Giropay, KBC/CBC, Bancontact, overschrijving/directe bankoverschrijving of achteraf betalen via Klarna. Wilt u als klant achteraf betalen? Dan geldt het volgende: Bij goedkeuring door onze administratie heeft u tot 30 dagen na factuurdatum tijd om uw betaling te regelen. Goederen blijven eigendom van Maxisafety tot volledige betaling gebeurd is. Betaling van de goederen dient geheel te gebeuren. Ga voor meer informatie i.v.m. betalingen naar de pagina https://www.maxisafety.nl/betaling/
Garantie
Op alle aankopen bij Maxisafety van producten is de wettelijke garantie van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat jij als koper er in alle redelijkheid van mag verwachten (vb. het ene product gaat langer mee dan andere). Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat de consument mag verwachten. Bij levering dient het artikel in goede staat te verkeren, indien dit niet het geval is dient u dit tijdig na ontvangst te melden en bekijken wij hoe wij dit kunnen oplossen (herstel, vervanging, retour of terugbetaling), hoe vlugger u dit kan melden hoe beter want dan is uw probleem vlugger behandeld.
Klachten
Aangezien wij bij Maxisafety tevreden klanten willen, lossen wij graag uw klacht op.
Wanneer je een klacht hebt over bepaalde zaken (producten, onze dienstlevering…) bel 0107138154 of e-mail naar info@maxisafety.nl. Een klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen behandeld vanaf de datum van ontvangst. Normaal ontvangt u geen ontvangstbevestiging van een klacht. U ontvangt dus binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord of oplossing via e-mail of telefoon. Mocht dat niet tot een afdoende resultaat leiden dan vallen alle betwistingen onder de uitsluitende bevoegdheid van de Rechtbank van Rotterdam.
Hoe kan ik Maxisafety contacteren?
Maxisafety
Weena 290
3012 NJ Rotterdam
Tel. 0107138154